Pilihan anda di PRU13

Isnin, 5 Oktober 2009

PRK BAGAN PINANG : TPM buat lawak di Bagan Pinang

 Muhyiddin Yassin semalam mengingatkan jentera pilihan raya Barisan Nasional (BN) supaya bersedia menangkis taktik-taktik kotor pembangkang pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang.

Muhyiddin, yang juga Timbalan Presiden UMNO berkata, (1)antara taktik kotor yang digunakan pembangkang adalah dengan mengedarkan surat palsu bagi mempengaruhi pengundi bahawa berlaku konflik kepimpinan UMNO dalam soal pemilihan calon.

Katanya, pembangkang kini tertekan dalam menghadapi pilihan raya berkenaan dan telah pun memulakan taktik kotor seperti insiden berkasar terhadap dua pemimpin UMNO pada hari penamaan calon kelmarin.

(2)Mereka dah tunjuk belang... tumbuk MT (anggota Majlis Tertinggi UMNO). (3)Kita dapat maklum balas pembangkang kini rasa tertekan kerana calon kita jauh lebih popular,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Larut di sini, semalam....sinar harian

 Lawak (1) Kah kah Kah........ palsu macam mana??? macam duit jugak kaa.... yang satu malaysia tahu, kalau ada PRK.... puak-puak Be End yang selalu buat keja nie...

Lawak (2) Kah Kah Kah Kah Kah.... nasib baik tak mati mamak tu....

Lawak (3) Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah.... memang POPULAR!!!! poular dengan rasuah..... popular sebab settle kes ziana zain ker.... Kah Kah Kahhhh....

Lagi satu.... dalam akhbar yang aku baca ari nie memuatkan kenyataan menteri bangang yang menyatakan PAS telah terpengaruh dengan budaya samseng yang dibawa oleh PKR berikutan inseden sekor mamak yang kena balun setengah mati semasa penamaan calon PRK Bagan Pinang. Kalau tak silap aku menteri bangang tu namanya Ismail Sabri Yaakob..... woiiiii..jangan nak menipu lagi..... satu DUNIA tau umno kepala samseng yang sebenarnya.

akira

1 ulasan:

  1. rehatkan minda di:

    http://dien.kelabjutawan.com

    jom kita daftar ramai2..percuma...cubalah sendiri dan rasakan hasilnya..rezeki anda mungkin ada di sini...!!

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu