Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 2 Januari 2010

Salam dari Kedai Kopi

Assalamualaikum.

Harap maaf buat semua pengunjung kerana blog ini terperam hampir 2 bulan. Masalah kerja yang memerlukan komitmen membataskan peluang untuk menjengah blog ini apatah lagi untuk mengupdate. Ditambah pula dengan kawasan kerja yang tidak mempunyai akses internet. Hampir 2 bulan juga berita mengenai politik negara tidak diperolehi.

Dalam masa lebih kurang 30 minit menjengah ke alam maya hari ini, saya mengambil kesempatan mengucapkan selamat tahun baru. Semoga tahun ini memberi harapan yang cerah untuk rakyat dan negara MALAYSIA.

akira

15 ulasan:

  1. Tu le pase, ape ke he orang ni, menyelam ke.
    Selamat kembali berblog

    BalasPadam
    Balasan
    1. IBU HARUNG DI SABAH <<<<<
      Aslamu alaikum wr wb..
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis
      dan berbagi kepada teman2 melalui room ini,
      sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga
      dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki,
      namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang,
      hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yang saya punya,
      akhirnya saya menanggung hutang ke pelanggan-pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 600 juta ,
      saya sudah stress dan hampir bunuh diri anak saya 3 orang masih sekolah di SMP / SMA dan juga anak sememtarah kuliah,tapi SUAMI saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anaka-naknya ditengah tagihan hutang yang menumpuk,
      demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue,
      ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman
      dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya.
      dulu katanya dia juga seperti saya setelah bergabung dengan AKI DARMO hidupnya kembali sukses,
      awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir
      dan melihat langsung hasilnya, `
      saya akhirnya bergabung dan menghubungi AKI DARMO di No 082-310-142-255
      Semua petunjuk AKI DARMO saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim,
      Kirim Foto anda
      Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya,
      akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya,
      semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha,
      kini saya kembali sukses terimaksih AKI DARMO saya tidak akan melupakan jasa AKI.
      JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH,
      SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI DARMO
      DI NO < 082-310-142-255 > ATAU KTIK HTTP BLOG AKI - http://sporttoto4d.blogspot.co.id

      Padam
  2. lama sungguh...hang pi mana?

    BalasPadam
  3. Salam akira,

    Amboi lama tak dak berita? Rindu pulak rasanya. Apa-apa pun its good to have you back. Selamat kembali berblogging dan Selamat Tahun Baru!!

    BalasPadam
  4. Ada lg rupanya hang ni. Aku ingat merajuk.

    BalasPadam
  5. salam ziarah, linkkan blog saya di sini, sebagai pengerak dakwah untuk menyebarkan Islam di seluruh umat

    BalasPadam
  6. kerja!!!!!!!!! wow!!!!!!! berapa masyuK!!!!!!!!
    hehehehe

    BalasPadam
  7. bereh2,...aku ampunkan kamu...so link blog gua..tq

    BalasPadam
  8. GAMBAR MAHYUDIN YASIN BERCIUM SILA CLICK http://dajalludinabubakar.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. sekarang pun telah lama pula blog ini tidak diupdate

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum W.B.T.

    Pihak kedaikopitepimasjid dijemput untuk turut serta berkongsi maklumat yang terkini di dalam 'page' Facebook KUBANG SEMANG.

    http://www.facebook.com/pages/Kubang-Semang/112124925492289

    Terima Kasih.

    BalasPadam
  11. kiranya Malaysia semakin lebih baik, komentar juga ya ke blog saya www.goocap.com

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU