Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 8 Ogos 2009

N11 Permatang Pasir : Zahid!!! Jangan lupa bawa che det dan pak lah skali...

Umno Barisan Nasional bakal tewas di Permatang Pasir!! Mana taknya... Zahid Hamidi mengumumkan untuk membawa 4 orang pejuang yang dah 'tamat tempoh' untuk memperkuatkan umno di Permatang Pauh. Ibrahim Saad, Ahmad Saad, Firdaus dan Arif Shah yang bakal mengetuai beberapa seketeriat tertentu semasa PRK N11 Permatang Pasir nanti dikatakan mampu menaikkan semangat dan moral ahli-ahli umno disini.

Adakah Zahid mamai atau sememangnya umno tiada pemimpin yang lebih baik daripada 4 orang ini? Kalau ini pemimpin harapan yang dipertanggungjawabkan untuk menguatkan umno.... sah, tiada persaingan di Permatang Pasir kelak.

Mana perginya Che Det dan Pak Lah?

Orang kampung dah rindu kat warga emas nie..... kalau ada kelapangan, jangan lupa singgah kedai kopi tepi masjid kubang semang.

akira8047

2 ulasan:

  1. UmnoBN angkat bendera putih sajalah kalau tak mau bazirkan wang rakyat.

    BalasPadam
  2. suka nak dengar janji janji bn/umno untok warga permatang pasir.cukop tahun nanti bolehlah senaraikan kesemua janji janji yang diberikan dalam prk dan dinisbahakn kepada ringgit and sense.barulah kita tahu samada dah ditunaikan atau belum.pasti kita jadi bijak sifir untok pru13 nanti.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu