Pilihan anda di PRU13

Ahad, 15 Mac 2009

NIK AZIZ TOLAK KERAJAAN CAMPURAN

KOTA BAHARU, 15 Mac (Bernama)-- Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini menegaskan pendiriannya tidak bersetuju dengan cadangan mewujudkan kerajaan campuran PAS dan Barisan Nasional (BN) yang dibuat Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebelum ini.

Ini kerana, kata beliau, PAS pernah berada dalam kerajaan campuran BN sebelum mereka berpisah daripada kerajaan pakatan itu dan telah merasa sendiri pahit manis ketika bersama.

Bagaimanapun, katanya pandangan itu adalah pendapat peribadi beliau dan perkara itu akan diperhalusi pada Muktamar Tahunan PAS pada Jun nanti.

APAPUN, AKU SOKONG 100% PANDANGAN DATUK NIK ABDUL AZIZ.
APABILA BERADA DALAM GUGUSAN BN SEPERTI MASUK KE KANDANG BABI,
YANG HALAL LANGSUNG TAK ADA, SEMUANYA HARAM BELAKA,
ABIH TU BUSUK PUN TERPALIT SAMA.

2 ulasan:

  1. aku sokong penulis..
    tak payah buat KERAjaan campuran dengan bn..
    sebab nila setitik rosak susu sebelanga

    BalasPadam
  2. salam...
    saya sentiasa sokong TOK GURU.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu