Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 14 Mac 2009

ZAMBRY MAMAK TOKEY PERAK

Tengahari tadi secara tak sengaja aku terbuka TV1, time tu Najib dok bagi ucapan berapi-api. Kira kadang2 syok juga layan Najib ni, berbuih mulut dia dok bagi ucapan. Dengaq punya dengaq ada satu ayat yang aku rasa tak sesuai(menunjukkan kebahlulan). Dengan bangganya dia kata mamak ni TOKEY NEGERI PERAK.

Setahu aku kalau namanya TOKEY ni, untung saja yang dia nampak. Mana ada tokey dalam dunia ni yang mintak rugi. Kira2 dalam sebulan ni agaknya dah banyak mana TOKEY ni buat UNTUNG....

2 ulasan:

  1. tak banyak yang mamak ni ambik.
    aku ingat setakat duit teh tarik ngan roti canai saja..

    BalasPadam
  2. TOKEY APA?.....
    NASI KANDAR MANA?....
    BANYAK KE UNTUNGNYA?...
    WAKAKAHHHH.......
    BN MAKAN DUIT RAKYAT...

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu