Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 9 Mei 2009

1 Malaysia - Apa nak jadi

Bersalin ketika nak ke sekolah

MELAKA: Perbuatan durjana seorang lelaki menjalin hubungan cinta terlarang serta menjadikan seorang pelajar perempuan yang juga anak jirannya sebagai hamba nafsu serakah sejak setahun lalu akhirnya terbongkar apabila gadis itu melahirkan seorang bayi lelaki dalam tandas rumahnya di Pengkalan Rama Pantai, dekat sini, kelmarin.

Lutut koyak dibelasah

BATU PAHAT: Seorang pelajar tingkatan satu sebuah sekolah menengah di Tongkang Pechah di sini, yang meleraikan pergaduhan rakan sekelasnya, Selasa lalu, menghadapi risiko cacat kekal selepas ligamen lututnya terkoyak akibat dibelasah kumpulan 12 pelajar samseng tingkatan satu, dua dan tiga, pagi kelmarin.

Tahan 12 pelajar

BATU PAHAT: Polis menahan 12 pelajar di sekolah menengah di Tongkang Pechah di sini, membabitkan pelajar menengah satu, dua dan tiga, bagi membantu siasatan berkaitan kes pukul seorang pelajar dalam kelas sekolah itu, pagi kelmarin.


akira8047
kedaikopitepimasjid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu