Pilihan anda di PRU13

Isnin, 11 Mei 2009

PERAK - Satu Dunia Menyaksikan Anda

Salam semua,

Kepada rakyat Perak, hari ini bakal berlaku lagi perkara bersejarah untuk negeri mereka. Menanti detik penentuan siapakah MB yang sah? Adakah keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur akan berpihak kepada DS Nizar? Adakah mahkamah akan terus mencemari keluhuran undang2 dengan mengumumkan Zambry sebagai MB, wallahualam..... Tapi harus diingat, apapun keputusan di Mahkamah, keputusannya di mata rakyat tetap sama. DS Nizar tetap dihati warga marhaen.

Masyarakat seluruh dunia sedang memerhati Perak, mereka menyaksikan rampasan yang dilakukan dan mereka telah menilai setiap pelakuan UBN.Imej UBN dengan sendirinya tercalar di atas kebodohan segelintir siamang2 yang bergantung di bawah panji2 di raja. Kini tiada apa lagi yang dapat menutup kemungkaran dan kezaliman UBN di mata masyarakat dunia. UBN kini hanya menunggu PRU13 untuk dikuburkan.
akira8047
kedaikopitepimasjid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu