Pilihan anda di PRU13

Isnin, 11 Mei 2009

PERAK - UBN takut DUN DIBUBARKAN

UBN kini cukup fobia terhadap PRK. Hantu2 jelmaan dari bayangan dosa silam sentiasa membayangi mereka di setiap pilihanraya. Sehinggakan Najib sebagai PM yang takbur sanggup mengajak PR bekerjasama mencari penyelesaian kemelut di Perak. Najib yang diketahui sebagai perancang utama dalam drama rampasan kuasa di Perak kini hendak mencari penyelesaian . KENAPA? Kerana dia terlalu takut dengan kuasa RAKYAT. Dia mahukan penyelesaian yang tidak membabitkan RAKYAT. Penyelesaian yang hanya akan menguntungkan UBN. Ini kerana beliau sudah dapat menghidu hayat kerajaan haram UBN di Perak tidak akan kekal lama....Itu kelmarin punya cerita.

Hari ini setelah mahkamah mengumumkan Nizar sebagai MB yang sah. Najib makin gabra. Dengan pantas UBN akan membuat rayuan terhadap kes tersebut. KENAPA? Walhal Nizar tak pun mengatakan PR akan terus memerintah negeri Perak. Apa yang Nizar inginkan adalah kembalikan kuasa kepada RAKYAT. Jadi pasai apa Najib gabra. YA! Najib gabra kerana takut dengan kuasa RAKYAT. Beliau sedar, RAKYAT kini tidak mampu lagi dibeli dengan wang ringgit. Kerana takutkan kuasa yang ada ditangan RAKYAT, maka Najib seboleh-bolehnya ingin menjauhi PRK yang diibaratkan lubang kubur buat UBN. Tunggu dan lihat, apa lagi muslihat 'Najib the Satan' selepas ini...................

wahai makhluk yang bernama najib - penyelesaian untuk Perak hanya BUBARKAN DUN. Sapa yang menang dia perintah. Tak perlu nak peningkan kepala nak pikiaq cara lain.



akira8047
kedaikopitepimasjid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu