Pilihan anda di PRU13

Selasa, 9 Jun 2009

KerajaanPerpaduan - Kukuhnya Pakatan, Lenyaplah UBN


Salam semua,

Mengenai Kerajaan Perpaduan, blog ini menolak 100% jalinan kerjasama tersebut. Namun dalam amalan demokrasi, prinsip dan hak individu dalam membuat pilihan, aku hormati pandangan dan pilihan para pelayar.

Bagi aku, bab Kerajaan Perpaduan(KP) perlu dinoktahkan segera. Tidak perlu adanya kerjasama dengan pemerintah yang zalim. Kukuhkan saf dalam Pakatan Rakyat. Buktikan keikhlasan dalam menjaga amanah yang diberikan oleh rakyat. Sekiranya PR berjaya memperjuangkan hak rakyat, Insyaallah, UBN akan terus dibenamkan pada PRU13.

Apabila jatuhnya UBN, 50 tahun lagi belum tentu mereka akan mampu merangkak kembali. UBN, sebuah parti yang berjuang bersama wang bukannya bersama keringat, air mata mahupun keihklasan para ahlinya. Apabila tidak mampu lagi untuk menguasai kekayaan negara, APA YANG AKAN DIPERTARUHNYA? Hanya ganjaran yang dinantikan oleh para penyokong. Tiada ganjaran....tiadalah UBN..... Sanggupkah pemimpin-pemimpin dalam UBN mempertaruhkan kekayaan mereka untuk parti. Jawapannya tentu TIDAK. Apabila satu-satunya kekuatan mereka(wang) selama ini lenyap, maka UBN akan terus lenyap dari muka bumi ini. Jadi, apa perlunya KP. Lenyapkan terus UBN dari muka bumi ini lebih baik daripada bersalam bersamanya.


-mereka tersenyum menyaksikan tarian anda hasil paluan gendang mereka.


akira8047
kedaikopitepimasjid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu