Pilihan anda di PRU13

Ahad, 4 Oktober 2009

PRK BAGAN PINANG : Saat kau jatuh dahulu ooooo, akulah insan yang membantumu

Sembang-sembang malam minggu ada yang bertanya kat aku " macammana la si najib tu boleh pilih ISA jadi calon di PRK Bagan Pinang"...

Aku cakap "Kalau nak tau kena tunggu tengah malam sikit .... lepas balik nanti aku try tengok kat dalam periuk hikmat aku"

Bila balik..... tilik punya tilik... khadam aku habaq kata ISA cuma hantaq lirik lagu kat Najib, Mulanya Najib memang tak mau pilih ISA tapi selepas baca dan nyanyi lirik tu secara automatik dia dipilih....

sedutan lirik yang ISA hantaq :

Tika Naik Tika Jatuh 


Yang amat pahit dalam hidupku ini
Sebuah kisah yang terjadi
Dan kini terbayang siapa lawan, siapa kawan
Di saat aku memerlukan

Mujurlah seorang insan yang kutemukan
Mengerti apa yang ku alami

Kalau dahulu semua indah mekar
Tetapi kini semua hambar
Sungguhku membencimu
Di atas perbuatan
Yang benar melukakan perasaan

* Saat engkau jatuh dahulu ...o...o...o...
Akulah insan yang membantumu
Sebaliknya pula yang terjadi padaku
Kau hanya diam membisu dan berlalu

Tahulah aku sekuat mana perhubunganmu
Kau biarkan ku berdarah
Sedikit pun kau tak kisah
Kau memandang aku bagaikan sampah
Apakah kau terlupa
Satu kisah dulu kala
Cahaya yang kau miliki
Aku yang beri
Dari hati yang tulus

wooiiitttt!!! khadam.... pasai apa ISA hantaq lirik ZianaZain haaaaaa.....???
............................................................................................................................



akira

1 ulasan:

  1. bro,

    kau punya khadam memang pandai la.....

    cepat benar dia siasat

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu