Pilihan anda di PRU13

Isnin, 5 Oktober 2009

PRK BAGAN PINANG : Tolong Gali Kubur SEGERA!!!!!!!



 SEMALAM!!


 HARI INI!!!



 HEHEHE... MUNGKIN ESOK KAT SINI PULAK!!!

Sapa-sapa yang pukul mamak nie tolong hubungi aku segera!!! Aku teringan nak blajaq aura yang dia pakai.

akira

9 ulasan:

  1. salam..

    mula2 saya nak beritahu..
    bukan saya yang pukul..
    tapi dari cakap2 orang yang berhampiran dengan tempat kejadian..
    si pukul tue munkin ade minum air bio aura..
    hihihiihi

    *patut lah kuat semacm..

    wassalam..

    BalasPadam
  2. ni macam kes Diki Zulkarnain yang guna pukulan batin untuk menewaskan Bruce Lee..... Masa pukul tu takde pape.... balik umah Bruce Lee teros gol.. kihkihkih...

    Aku doakan agar mamak munafik ni cepat mati... hidup lama pun tak guna... nyusahkan orang je.....untung2 ada PRK lagi pas ni kalau dia mati.....

    Bak kata Tuan Saddiq Sigaragar dalam filem 3 Abdool : Kalau Abdool Azeez maaatiii.... Saya tambah lagi 5 Persennnn....

    Tuan Penasihat : Triiima kasih Tuan... Terima kasih......

    BalasPadam
  3. nak kata depa ni kaki putaq belit marah..tapi tudia la..punya duk putaqqq!!!

    BalasPadam
  4. Aminnnn!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. salam...

    mamak ni ade sakit 'beguk' ke..?

    pengundi hantu...antu dacing & keris

    BalasPadam
  6. Salam..
    Aku ada kat sana masa tu..

    Macam ni la orang kata auta keling..

    Bro.. minta izin copy n paste masuk blog aku..

    BalasPadam
  7. Salam..

    Sorry bro yang kat atas tu nama tak betul..

    Aku ada kat sana masa tu..

    Macam ni la orang kata auta keling..

    Bro.. minta izin copy n paste masuk blog aku..

    BalasPadam
  8. maaf kata orang india muslima(mamak) kalau masuk umno akan menjadi lebih melayu dari orang melayu itu sendiri tetapi cakap masih berbelit-belit - fikirkanlah - mohd sabri bin muda

    BalasPadam
  9. 2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


    jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu