Pilihan anda di PRU13

Ahad, 17 Mei 2009

PENANTI - Awas, PKR dalam bahaya

Berita sohih. Tak dak pusing2.

Sila ambil perhatian!!! PKR dalam bahaya.

Beberapa kampung dalam Dun Penanti akan memboikot calon daripada PKR. Kepada pemimpin2 PKR, ini adalah berita sohih, jadi sila ambil perhatian.

Masalah bukan berlaku disebabkan oleh calon, tapi pembantu calon yang lebih sudu dari kuah. Bersihkan segera pembantu ini. Siapa?.... kepada AMK dan UKP Pmtg Pauh, anda pasti arif tentang pembantu yang saya sebutkan. sekiranya dia masih dibiarkan berkhidmat utk calon, kemungkinan besar undi akan mengecut. Karatnya pembantu ini masih menebal. Busuk mulutnya banyak mengecilkan hati para pengundi. Calon dipilih untuk berkhidmat kepada rakyat bukan rakyat yang akan berkhidmat untuk calon.

Ingat...

'Satu undi amat bermakana'

akira8047
kedaikopitepimasjid

8 ulasan:

  1. tolong siasat segera. sekiranya benar, sila buat pembersihan. kerana nila setitik rosak susu sebelanga.

    BalasPadam
  2. salam...

    cadangan saya agar dapat dimaklumkan pada webmaster N.12 ADUN Penanti di http://n12adunpenanti.blogspot.com/ ATAU tinggalkan komen anda ini di blog tersebut.

    BalasPadam
  3. siapa kah pembantu calon yg lebih kuah dari sudu atau lebih sudu dari kuah? amirul sg ara? non pomen ex-PA TKM 1? rahman ahli majlis? che'gu zul? sapa dia?

    BalasPadam
  4. Yaa... saya setuju dengan Penangites, agar segera dimaklumkan pada webmaster N.12 ADUN Penanti agar Pembantu calon dapat dinasihatkan atau ditukarkan demi kesejahteraan PRK Penanti...

    BalasPadam
  5. Keadilan Supporter17 Mei 2009 6:13 PTG

    Poji Padang Ibu ka? Fahmi bundle?

    BalasPadam
  6. Dey akula yang dimaksudkan ituuuuu..... ha ha ha ha ha

    BalasPadam
  7. ala, dah tau sapa tu, dia tu memang berlagak habih, aku tengok pun nak termuntah, apa lagi orang kampung.

    BalasPadam
  8. Aku dengar kelmarin dulu ada orang diraikan dengan caci maki di sebuah rumah kenduri dikawasan penanti? Betulka? Alaa.. dia ni dulu PA TKM1.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu