Pilihan anda di PRU13

Rabu, 13 Mei 2009

PERAK - Lagi-lagi CINA

salam semua,

Perak, Perak dan Perak.

Bila sebut Nizar, pasti pencacai2 UBN kata :

- boneka cina
- hamba cina
- tolong cina
- bagi tanah kat cina
- semuanya hanya berkaitan cina.

tapi

takdak satupun yang berkaitan india

hangpa rasa pasai apa?


akira8047
kedaikopitepimasjid

13 ulasan:

  1. akuANAKtanjung13 Mei 2009 8:22 PTG

    pencacai UBN mana brani kata kat india, lepa takut mb haram terasa

    kah kah kah

    BalasPadam
  2. orang melayu n cina kata - zambry mamak, zambry hindu.

    orang india kata : zambry bukan hindu tapi PARIA

    BalasPadam
  3. ORANG PARIA kata ZAMBRY ni BUKAN ORANG DIA ....habis sapa dia ZAMBRY?

    BalasPadam
  4. kalau semua bukan....

    rasa2nya keturunan orang utan kat bukit merah laketown resort kot

    BalasPadam
  5. Walau sape dia biarkanlah.Usah kita menghina keturunannya kerana kita dilatih agar banyak-banyak bersabar.Mungkin ada dari keturunannya menyokong kita janji jangan ikut perangai dia dah le.

    BalasPadam
  6. tu dia komen orang-orang yang rasa depa lebih islam dari orang islam lain. lagi teruk dan haprak.

    memanglah lagi-lagi cina pasal cina yang menguasai dap. bangang betul. tak nampak lagi ka?

    majoriti pr perak adalah dap. tak kan depa nak ikut telunjuk pas. guna otak sikit.

    maknanya nizar ni hanyalah puppet.

    hangpa yang komen ni pernah kerja dengan cina ke? masa depa perlukan kita, depa buat baiklah. bila dah dapat apa yang diperlukan, get lost.

    BalasPadam
  7. pasal nizar x tlg zamri..
    kah..kah..kah..

    kalau nizar tolong zamri jd mcm ni..

    - boneka zamri
    - hamba zamri
    - tolong zamri
    - bagi tanah kat zamri

    BalasPadam
  8. Inilah yang dinamakan berpolitik ala Malaysia,Yang tanpa nama nak marah sangat apasal.Bukan siapa boneka siapa.Adat berpolitik musuh kepada musuhku adalah kawan aku.Takkanlah yang tu tak faham.Kena banyak belajar politik lagi.

    BalasPadam
  9. islam tak ajar mengata dan mengelar orang dgn gelaran yang tak elok...berpolitik cara islam..

    BalasPadam
  10. macamana nak menegakkan islam sedangkan oramg islam asyik mengata sesama sendiri...cth tak baik

    BalasPadam
  11. cina melayu india sama saje...yang penting buat keje ikut islam...

    BalasPadam
  12. kih kih kih...

    kau kata kat aku,

    aku kata kat kau,

    2 X 5 saja

    BalasPadam
  13. ha,ha,
    itulah selalu saya jadi kambing hitam!

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu