Pilihan anda di PRU13

Selasa, 19 Mei 2009

PENANTI - Undi Pos macam mana?

Salam semua,

aku nak mintak pertolongan dr para pelayar untuk menjawab soalan nie. ada yang bertanya kat aku, tapi rasanya aku tak mampu nak jawab secara logik. kalau hangpa ada jawapan yang logik tolong jawab.

"Sekiranya benar2 UBN tak bertanding. Parti mana yang wajib dipangkah dalam undi pos. Satu malaysia dah tau yang anggota keselamatan wajib sokong kerajaan. ramai yang terlibat dalam undi pos skang dalam dilema. pangkah pembangkang atau bebas alamatnya kena hantaq pi sabah sarawak, nak pangkah UBN, najib takdak teluq kata tak nak bertanding kat sini"

pening.....pening...........

akira8047
kedaikopitepimasjid

4 ulasan:

  1. alamatnya semua pakat kena tukar pi sabah sarawak.

    kahkahkah

    BalasPadam
  2. Apa plak... Undi pos tak ada laa..
    Buang masa anggota keselamatan jer..baik depa pekena teh tarik kat kedai kopi tepi masjid Kubang Semang.

    Hai ya lagi mau tanya kaa..

    BalasPadam
  3. undi pos pakai kena pos laju la....hantaq dekat peem 1 malaysia...suruh di tengok teloq dia...hehehehe

    BalasPadam
  4. akuANAKtanjung19 Mei 2009 1:05 PG

    kah kah kah...

    ni mesti najib terlupa kat anjing peliharaan UBN.

    kah kah kah...

    nak tolong jawab pun aku pening.

    susah susah sangat bro antaq surat direct kepada najib, suruh dia tolong jawab.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu