Pilihan anda di PRU13

Rabu, 6 Mei 2009

1 Malaysia - Satu Malaysia ke lokap.

3 kaum utama di Malaysia - Melayu, Cina dan India.

3 agama berbeza -Islam, Buddha dan Hindu,

3 wakil diberkas telah diberkas mereka,

dari melayu -mat sabu & chegubard

dari cina - Wong Chin Huat

dari india - coming soon.

Dilaporkan bahawasanya lokap2 polis di sekitar Ipoh telah mula dikosongkan pada hari ini, lokap2 ini menunggu ketibaan penyokong2 PR yang akan memenuhi bandaraya Ipoh pada 7 mei 2009. Pihak polis sedang mengenalpasti perancang2 utama perhimpunan esok. 3 yang dikenalpasti telah diberkas. Pihak polis menunggu ketibaan para blogger yang menjadi media penyampai iaitu Wak Al-Banjari, Topeng Perak, Ummi, MSK, dan beberapa orang blogger lagi. Kepada sesiapa yang merasa dirinya akan diberkas, sila mandi wajib agar mudah bersolat di dalam lokap. Jangan lupa tinggalkan wasiat kepada saudara-mara andainya anda merasa tidak akan pulang ke rumah di dalam tempoh 60 hari.

1 ulasan:

  1. DOA SEMOGA SUME BERJALAN LANCAR BAIK UBN OR PASPR..SEBAIK2NYE DPTKAN MANDAT RAKYAT BALIK,YG X KE IPOH BUATLE MUNAJAT ANAK BERANAK DIRUMAH,KEPADA YG AKAN MENJEJAK KAKI DI IPOH PASANGKAN NIAT SUMENYE UTK KEREDHAAN ALLAH,KALO XDE RINTANGAN BUKANLAH PERJUANGAN NAMANYE.AMIN YA RAB ALAMIN

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu