Pilihan anda di PRU13

Isnin, 4 Mei 2009

MELAYU akan hancur di bawah pemerintahan UMNO

Umno yang dikhabarkan oleh media sebagai pejuang bangsa MELAYU dan akan terus mempertahan MELAYU yang hampir LAYU. Mungkin ramai yang akan marah sekiranya aku usik bab MELAYU. Tapi bagi aku, sesebuah bangsa yang semakin melupakan adab resam dan nilai sesebuah bangsa tak patut nak salahkan aku kalau aku hentam bab MELAYU. Nak cerita panjang2 pun, bukan ramai yang rajin sangat nak baca. Cuma aku mintak hangpa pikir, adakah gambar di bawah ini anak melayu yang dikatakan oleh pejuang2 umno. Kalau inilah yang diperjuangkan oleh umno, nampaknya bangsa MELAYU itu sendiri akan lenyap ditelan zaman. Ni belum kita tengok lagi kat shopping2 komplek, tepi2 pantai,........ lagi hancur..... Mana pi pendekar2 yang dok menjulang keris mempertahankan 'ketuanan melayu', mana tok2 mufti menyorok bila adab pakaian yang dititik beratkan dalam Islam dipinggirkan. Mana pi ketua agama Islam....... MELAYU AKAN HANCUR DI BAWAH PEMERINTAHAN UMNO - hangpa tak percaya..... hangpa memang bahlul kalau tak percaya... Hangpa ingat pemimpin2 umno yang dok laungkan 'ketuanan melayu' tu nak majukan bangsa MELAYU, lepa hanya nak undi daripada hangpa untuk lepa terus merompak harta hangpa. Lepa biar hiburan mengkelabukan mata hangpa supaya lepa senang nak rampas kekayaan bumi Malaysia demi memenuhkan kocek lepa. Jangan jadi bodoh... jangan mudah terpedaya.... kelak hangpa akan merana.














.

3 ulasan:

  1. akuANAKtanjung4 Mei 2009 11:52 PG

    Inilah yang berlaku apabila ISLAM dipinggirkan.

    BalasPadam
  2. salam KKTM,

    jangan dok layan gambaq ni tepi masjid.

    takut nanti tok-tok lebai simpan kopiah.

    heheheheee..

    teruskan perjuangan saudara.

    bongkar apa yang mungkar.

    biar rakyat tahu kebenaran.

    BalasPadam
  3. bro,

    lain kali nak buat posting ni,

    tunggu la malam jumaat.

    pheeewiittt........

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu