Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 23 Mei 2009

PENANTI - Jelmaan Umno semakin terserlah

Calon bebas Aminah Abdullah rancang mendedahkan bukti bahawa PKR cuba menawarkan ganjaran kepadanya supaya menarik diri daripada bertanding pada pilihanraya Penanti, 31 Mei ini.

Bekas pemimpin Wanita PKR, 57, tidak menolak kemungkinan akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung perkara itu, lapor Bernama.


Kah kah kah......
Awai benar kak min berkempen.
Nampak sangat skrip sapa yang kak min guna.
Orang penanti bukannya bodo... setakat skrip lama cap kati tu orang dah tak pakai. Lain kali kalau nak berkempen pun, jangan sampai pecah tembelang.
kah kah kah.... jangan lupa ajak mat ezam mai kempen skali.
lagi satu, jangan lupa singgah kedai kopi tepi masjid skali, orang kampung teringin nak belanja kak min minum.

akira8047
kedaikopitepimasjid

12 ulasan:

  1. Hai orang pkr takut ke dengan calun bebas.Jangan takut sebab bebas tu mana boleh menang.Kan PKR kuat...
    Lain kali nak letak calun biarlah calun tu cerdik sikit tak payah nak suruh berhenti lepas tu baut pilihanraya kecil pula.Harap-harap kali ni pilihan PKR ni tepat.Juga sihat tak macam orang PAS yang asyik sakit jantung ja.
    Kata ikut snnah nabi tapi mungkin makan nya tak macam nabi..makn sebelum kenyang

    BalasPadam
  2. pemerhati bebas23 Mei 2009 6:47 PTG

    kpd papan...

    sakit jantung bkn urusan anda,knp anda mmpertikaikan adun pas y mati krn skt jntung,mu kah y mnentukn sihat skt sseorg???smoga mu cpt mngucap syahadah smula,krn iman blh trbtl mlalui 3 keadaan,prkataan,prbuatan atau iktikad,,

    BalasPadam
  3. Aalahai.. papan... nie... PR letak tiang telepon pun boleh menang sekarang nie... mcm ubn dulu2 tu....
    benda tu biasa la.... itu namanye re4mac.......tak cam ubn.. kurap pun letak jugak....

    BalasPadam
  4. otak papan.. bodo piang la hang ni. awat? orang sihat tak mati ka? Ikut sunnah 100% tak mati ka? Rasulullah SAW sendiri pun Wafat.Hang balik pi belajar kat Samy Vellu dulu..Rasa dia lagi pandai dari hang bab ni. Apapun alasan hang, Pkr sebenarnya berani.. Serah keputusan kepada rakyat. Biar la orang penanti yang pilih. Ikut depa la nak pilih sapa. buat hang, Simpan la hang punya UMno tu. Teluq dah nampak didahi dah pun.

    BalasPadam
  5. Bodoh punya PKR!!! Sendiri dah menang , lepas tu kosongkan. Lepas tu tanding semula. Bodoh betul...
    Itulah..kalau pemimpin dia asyik main songsang aje, dengan ADUN ADUN dia pun dah jadi songsang.

    Memang patut, BN tak letak calon.

    BalasPadam
  6. bodo punya shasha2020.bodo punya umno. sama bodo dengan papan. dah tak bertanding, duduk diam diam la. Bila pkr kosongkan kerusi, gerenti buleh menang balik ka? Takdak risiko ka? Calon bebas tu lebih berani berhadapan dengan rakyat dari hampa.


    umno pondan.. memang patut tak letak calon.

    BalasPadam
  7. Tahukah dari mana asal usul orang PKR? Ramai darinya adalah bekas UMNO. Bagi sesetengah dari mereka kadang kadang tabiat lama tu terserlah juga.

    BalasPadam
  8. Untuk Papan

    ingatlah ajal maut di tangan Tuhan.
    Beristifar lah setelah telajak celupar mulut

    BalasPadam
  9. untuk,papan,sasha
    ubn tu yg bodo,cakap belit2 mcm mic juga, konon penanti tak kau letak calon buang masa,bung duit,kat manik urai masuk pulak.tak sampai sebulan je,cakap dah lain,
    tak ada beza letak jawatan atau mati, yg nyata, kekosongan dun.itu je.
    pemimpin ubn mana yg ikut sunnah nabi? habaq kat aku?
    yg letak jawatan org lain,yg masuk bertanding org main.sama ke?
    bodoh betul la,tak tau beza upa nya.
    bn tak masuk bertanding pasal depa x de teloq...takut tu je.

    BalasPadam
  10. salam,
    kesian saya tengok kat papan dg sasha2020, dalam bab ni jangan kita asek ikut cakap org atas ubn je.kita sendiri boleh pikqik macam pak long misai kata. hangpa ni cakap buta tuli habis2 kena kat hampa balik. jadi hati2 sikit buat tuduhan tu. Ingat Allah s w t sentiasa tengok kita.tobat bebanyak

    BalasPadam
  11. akuANAKtanjung24 Mei 2009 12:38 PG

    ish..ish...ish....

    kesian aku kat papan n sasha2020, otak masih dijajah oleh kaum gerombolan....

    BalasPadam
  12. BODOH SOMBONG

    woit...papan & sasha....

    kamu berdua bukan saja bodoh malah sombong. takbur hingga menidakkan kuasa Allah SWT. Kalau macam ni didikan umno, lebih baik kuburkan mereka secepat mungkin.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu