Pilihan anda di PRU13

Khamis, 17 September 2009

1 Malaysia : BANG! BANG! BANG! Toyo dah kecut perut.

"Surat ini mengatakan jika saya tidak berhenti saya akan ditembak ataupun disumpit dengan racun, ini yang buat saya buat laporan (polis) hari ini sebab saya bimbang." khir toyo

Anak toyol dah kecut perut sehingga membuat laporan polis, katanya sejak dulu memang dah selalu terima ugutan bunuh, tapi dia tak takut sebabnya ada ramai pengawal peribadi, al-maklumlah MB lagi masa tu. Sekarang sejak jadi ketua pembangkang, kecut perut ngan anu kalau dapat ugutan camtu. KAh Kah kahh.

Tapi, boleh percaya ka surat tu orang lain yang hantar... kot-kot anak toyol nie pos untuk dirinya sendiri. Bukan boleh percaya sangat makhluk spesis nie...

akira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu