Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 5 September 2009

1 Malaysia : umno selangor , TV3 syok sendiri

Umno dan Tv3 ingat rakyat berbangga dan seronok dengan kelakuan dan tingkahlaku lembu-lembu suruhan umno. Inilah yang amat dibanggakan oleh Umno Selangor dan Tv3 bila menyiarkan kekecohan yang berlaku dalam perbincangan dengan MB Khalid yang disiarkan Tv3 sebentar tadi.. Bangganya puak-puak bodoh ini bila berjaya menggagalkan dan memalukan kerajaan negeri Selangor.

Namun begitu, penonton Tv3 di seluruh dunia dapat mendengar apabila Tv3 menyiarkan ucapan Khalid yang menyatakan bahawa perbincangan telah tamat dan meminta semua penduduk kembali kerumah masing-masing, kedengaran hampir 98% audien bertepuk tangan tanda sokongan kepada Khalid. Rupa-rupanya hanya 5-6 orang sahaja lembu upahan yang syok sendiri..

Tak perlulah kita bercakap tentang adab Melayu bila bercakap dengan pemimpin kerana lembu-lembu ini sememangnya bukan manusia. Dunia telah menyaksikan kebodohan dan kedunguan samseng/lembu upahan umno. Hehehe..


kedaikopi : media suruhan memang bijak memanipulasi keadaan.

sumber : http://bloglistpolitik.blogspot.com
akira

1 ulasan:

  1. TV3 suku pencacai wahiq Kepala Lembu Parti Cop Dacing Dajjal UmNGOK dari dulu kini dan selama-lama, makan sumber haram, berita haram dan memangnya SAH haramjadah NYA.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu