Pilihan anda di PRU13

Ahad, 17 Mei 2009

PENANTI - Hapuskan segera makhluk perosak di N12 Penanti

Salam semua,

TOLONG DENGAR PANDANGAN PENGUNDI

"Hapuskan segera perosak dalam parti."

Ada yang tanya aku sapa yang aku maksudkan dalam catatan yang lepas. Rasanya tak payah nak dedah kat sini. Malahan Dr Mansor sendiri dah dengar dari mulut penduduk kampung dalam pertemuan yang lepas. Dr Mansor sendiri ada mengatakan dalam setandan pisang pasti ada dua tiga biji yang busuk. Ya, kalau dah busuk nak buat apa. Takkan nak simpan. Jadi apa tindakan yang dah diambil?.... buat masa sekarang, rakyat belum nampak apa2 tindakan. Kalau sayangkan PKR dan PR, ambil tindakan segera. Jangan simpan makhluk yang bakal merosakkan keyakinan rakyat.

Cuba bayangkan dalam 1 rumah ada 5 orang(purata bagi setiap rumah) yang lakukan undi protes, dalam satu kampung ada 20 rumah yang akan protes kali lagi lebih kurang 25 kampung. PKR akan kehilangan 2500undi. Anda tak percaya?.... Kah kah kahhh... tiada yang mustahil dalam dunia nie. Tahun 2004 PKR Pmtg Pauh masih dapat bertahan sedangkan pembangkang pada masa itu teruk dibelasah BN, sebab apa? RAKYAT!!! Ya Rakyat Pmtg Pauh amat menyayangi PKR, sekarang penduduk bersatu di bawah PR. Penduduk tak mahu lihat parti kesayangan mereka hancur dek kerana pisang yang busuk. Penduduk tak mahu lihat ia berkubur hanya kerana segelintir makluk perosak. TAPI.... macammana penduduk nak terangkan kalau pemimpin atasan tak mahu dengar. Apa yang boleh dilakukan lagi? Bila mesyuarat pom pam pom pam.... tindakannya mana? Apa lagi yang boleh penduduk buat?.... Sekiranya pemimpin atasan masih dok syok sendiri... undi protes bakal berlaku di N12 Dun Penanti.

DSAI DAN DR MANSOR
HAPUSKAN SEGERA MAKHLUK PEROSAK
DEMI KESEJAHTERAAN PKR

'Satu Undi Amat Bermakna'

akira8047
kedaikopitepimasjid

2 ulasan:

  1. Dah dihalau..Dr. Mansor sendiri yang halau.. tapi dia ni jenis muka tak tahu malu.. hari ni usir, esuk dia datang balik..

    BalasPadam
  2. sabagaimanaq yang kita semua maalum.
    ramai ahli ahli PKR ada lah bekas ahli ahli umno.justeru itu saya yakin
    di kalangan merekaini masih menebal dengan budaya dan amalan buruk umno.saya saran kan hadiri lah kuliah agama majlis ilmu. terbaik nya
    jika bolih sertai usrah dan aktiviti lebih kepada pembinaan jati diri.keiklasan dalam perjuangan.tanpa mengharap kan sesuatu kepentingan diri.melain kan menuntut keredzon allah dan rasul.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu