Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 16 Mei 2009

Rakyat tertipu atau UBN penipu

Salam semua,

Dibawah adalah kenyataan dari Nazri Aziz :

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata desakan supaya diadakan pilihan raya negeri Perak bagi menyelesaikan krisis politik di negeri itu hanya akan mewujudkan polarisasi kaum.

Beliau berkata dalam keadaan politik sekarang, sentimen perkauman begitu menonjol dan dikhuatiri para pengundi akan memilih calon daripada kalangan bangsa sendiri..star


Kadang2 bila baca kenyataan drp mangkok ni, nak tergelak pun ada. Dia takut dengan sentimen perkauman atau fobia dengan pilihanraya. Atau hanya nak jilat Najib. Kalau nak kira pengundi akan cenderung terhadap bangsa sendiri, apa yang BN nak takut. Bukankah parti2 kompenen dalam BN juga berlandaskan perkauman. Bukankah UMNO untuk Melayu, MIC untuk India dan MCA untuk Cina. Jadi apa masalah lagi. Tang mana rasa kaum cina banyak, letak MCA , tempat india letak MIC.... takkan itu pun nak kena ajaq.... Lagipun kalau berlaku apa2 yang berkaitan perkauman, ISA kan ada. Tangkap dan sumbat, lagipun rasanya masih banyak tempat kosong......... Kalau takut dengan pilihanraya, jangan la keluarkan kenyataan nak menipu rakyat Malaysia. Jangan ingat rakyat bodoh.



akira8047
kedaikopitepimasjid

2 ulasan:

  1. Zaman sekarang, rakyat dah susah nak kena tipu dengan umno penipu.

    Umno ni kalau cakap 10, alamatnya 15 tak leh percaya.

    BalasPadam
  2. Dah keja diorang tipu rakyat.
    yang masih bodoh(penyokongBN) kena tipu la.

    kahkahkahkahhhhh.....

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu