Pilihan anda di PRU13

Isnin, 17 Ogos 2009

N11 Permatang Pasir : Gambar sekitar penamaan calon

Hero anak muda.
"bla..bla...sokong Pas.blaaa..blaa... tolak bn....bla ...bla....bla...."

"bang Mat, malam nie sambung ceramah..... tak puas lagi"

kontrol macho..
macam kenai....... anak sapa nie..

yang nie pulak serius.... nak gempaq budak2, ok la...

GAMBAR PENYOKONG PR.
CUBA ANDA BILANG.... TAK RAMAI YANG HADIR PUN

penyokong Pas
cuba kira bendera, tak sampai 50 pun.
SAH!! Tak sampai 100 orang pun penyokong Pas

Pakcik makcik nie bukan penyokong Pas.
Lepa nak pi Pasar tu

Bendera DAP pun ada. Nie yang buat puak2 ameno makin marah.

aktiviti kosong.... jalan-jalan.... cari ?????

Betui dak aku kata penyokong PAS tak ramai... kira sendiri la kalau tak percaya



Gambar bawah..
BUKTI bila orang ramai, peniaga rugi...

Orang ramai hari nie...Banyak ka yang rugi bang?

Hangpa tengok periuk sup tu... kan banyak lagi dia punya sup... tak laku sebab orang ramai.

Penyokong cilik

Wooittt... turun!!!



Sebelah kiri skali... nie brader yang jual char koew teow kat kedai kopi tepi masjid tu

Mana-mana pilihanraya mesti jumpa mamat nie... besaq sangat

stediiiii....

woiii.... kati /dacing kat bawah tu senget

Generasi anak muda

watak yang paling kesian....
dah la tersilap masuk jalan, kena dengaq ceramah pulak...
rasa nak nangis pun ada.....
kah kah kahhhh...
*moga2 Allah buka pintu hatimu wahai si gadis comel....


akira

7 ulasan:

  1. amboi..yg sigadis comei..yg tak tahan tu ayat!!heheh

    BalasPadam
  2. TERIMA KASIH TUAN KEDAI KOPI.GAMBAQ KLIA.. NALLA REKIK YA..PAA.

    BalasPadam
  3. Ayatus Syaitan al-Umngok al Dajjal di bumi Tanah JAWI akan mengunakan talian hayat untuk menyambung nyawa NAK JADI MUKTI ARAK PULAK HA HA..Sedangkan dengan tong - tong arak LER dari status kedai memBESAR jadi kilang arak yang terbesar di bawah lembayung 52 tahun PARTI KATI GEROMBOLAN UMNO memerintah selama ini..
    Hei..hei hina teramatleh busuknya AL-DAJJAL UMNGOK DI MALAYSIA INI. Dan di Permatang Pasir Umngok Al- dajjal nak bawak isu HAPARAK apa agak nya..?

    HIDUP ISLAM HIDUP PAKATAN RAKYAT TUMBANGKAN KERAJAAN ZALIM PARTI KATI KARAT DI MUKA BUMI INI..ALLAH HU AKBAR.

    BalasPadam
  4. Umno pengkhianat bangsa Melayu, bukan Anwar Ibrahim, umno seolah menyatakan bahawasanya hanya dialah satu parti yang kononya melayu bahkan atas dasar inilah mereka menayatakan bahawa ANwar pengkhianat bangsa sedangkang Anwar pengkhianat Umno, nampak sangat lah puak-puak Umno ni bangap sesangat tulah dok jaja dok bela arak dari arak tu kecil sampai arak tu membesar....umno-umno,,,p jahanamlah....rakyat permatang pasir akan lanyak habis2 x dak dah tinggal 65 undi... kita serahkan kepada Allah

    BalasPadam
  5. Salam, tahniah kepada tokey kedaikopitepimasjid...
    gamak banyak kot no sup gearbox yang laku...
    ingat nak pi jugak haritu, tapi tak terdaya tgk dari jauh jaa...sebab tak berapa nak sehat.

    bila tak berapa nak sehat ni paham paham lah, dia kira nak marah jaaa...hahaha..

    tapi bedengung jugak telinga abg polis yg kena sepak tuh no...adoiyai!

    pakteh! mai kopi jantan satu....opssss

    BalasPadam
  6. Banyak muka budak kubang semang...

    BalasPadam
  7. PeniagaIkutCeramah18 Ogos 2009 12:57 PG

    Buat solat hajat, jangan "missed" walau sehari sepanjang tempoh kempen N11, hindarkan H1N1.

    Dan jangan lupa doakan kemenangan buat Pakatan Rakyat.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu