Pilihan anda di PRU13

Isnin, 24 Ogos 2009

N11 Permatang Pasir :Kedah dan Selangor bakal ditawan

Dua buah negeri Pakatan Rakyat kini di dalam bahaya(baca sini). Perancangan BN untuk merampas Kedah dan Selangor kini telah memasuki fasa-fasa perlaksanaan. Hanya menunggu masa yang sesuai untuk melakukan serangan sebagaimana zionis laknatullah ingin merampas tanah penduduk Islam di Palestin. Gaya lompatan adun Lunas dalam tempoh berkempen di N11 Permatang Pasir merupakan usaha-usaha terdesak yang terpaksa dilaksanakan demi menyelamatkan maruah calon mereka yang diulit pelbagai isu dan skandal. Namun pada itu, para pemimpin dalam Pakatan Rakyat dan PKR khususnya, haruslah mengambil sikap berjaga-jaga, kerana pemimpin-pemimpin di dalam BN tidak pernah mengenal erti putus asa dalam usaha merampas kembali negeri-negeri yang dimenangi Pakatan Rakyat. Dan berita yang terbaru mengatakan Lim Soo Nee(Adun Kulim) telah lari ke Singapura dan 2 lagi adun di selangor bakal membuat pengumuman tidak lama lagi( baca sini dan sini ).Lagi di sini.

Kepada pemimpin-pemimpin di dalam pakatan rakyat, janganlah terlalu leka diulit mimpi kemenangan yang diraih semasa PRU12. Bangunlah dari mimpi dan bekerja untuk mempertahankan kemenangan yang diperolehi demi para pengundi yang memilih anda.

akira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu