Pilihan anda di PRU13

Khamis, 9 Julai 2009

Manek Urai - Pantun dari Dr Mohd Hayati Hj Othman

Pak Lah bawa Islam Hadhari,

Najib tukar jadi One Malaysia,

Di Penanti UMNO cabut lari,

Di Manek Urai kenapa mahu lawan pula?!


Ahli Parlimen Pendang, Dr Mohd Hayati Hj Othman mengingatkan pengundi-pengundi UPU Temalir malam semalam agar memilih calon yang bertakwa 14 Julai ini ini.

“Kepimpinan yang kita hendak mestilah yang punya ketakwaan tinggi. PAS sedia membentuk satu pentadbiran yang telus, dan yang tidak menzalimi rakyat.” katanya.

“Abe Uji sudah siap diuji – keluarga, perniagaan dan parti. Beliau telah lulus ujian kehidupan. Oleh itu kami yakin Abe Uji mampu membawa Manek Urai kepada pembangunan.”

Bercakap di majlis yang sama, Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayyub berkata, ”Kalau kita menang di Manek Urai, jalan menuju ke Putra Jaya semakin dekat. Kita tidak perlu lagi beri nayawa kepada Umno untuk hidup. Semenjak penjajah meninggalkan Tanah Melayu, Umnolah memerintah sehingga lebih 50 tahun.”

“Umno selalu mendakwa mereka pejuang kemerdekaan, tetapi banyak yang mereka lakukan telah menzalimi rakyat.”

sumber : media rasmi PRK41
akira8047
kedaikopitepimasjid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu