Pilihan anda di PRU13

Khamis, 9 Julai 2009

Manek Urai - UBN sanggup 'mencutikan' murid tahun 1 & 2 demi politik

Murid murid pun dah mula menyumpah, aikk ! reti menyumpah juga, aku ingat aku je……., hari ini murid tahun 1 & 2 SK Manik Urai Baru di tangguh Kelas nya, konon nya ada pameran, pameran apa belum pasti, mengikut surat yang di edar begitulah kira kira nya, yang pasti adalah PAMERAN KEBODOHAN UBN………

DSC02653

Oiii ! tutup je sekolah tu…!, buat pusat pameran UBN sampai hari membuang undi, senang cerita, jangan setengah setengah je, memang UBN makin terdesak, 2 – 3 hari lagi aku rasa TANDAS TANDAS di DUN MU UBN akan membuat pameran di situ pulak, AJAK SEKALI LEMBU, KAMBING HADIR baru ramai kah kah kah !!!.


sumber : http://kraiutara.blogspot.com
akira8047
kedaikopitepimasjid

1 ulasan:

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu