Pilihan anda di PRU13

Jumaat, 14 Ogos 2009

N11 Permatang Pasir : Demontrasi di Kubang Semang





Satu demontrasi selepas Jumaat sebentar tadi telah diadakan di hadapan Masjid Jamek Kubang Semang yang di ketuai oleh YB Ustaz Mujahid Yusoff Rawa dan juga orang Kampung di mana dalam kenyataan nya beliau menjelaskan bahawa ,:

"Di sebabkan pilihanraya kecil Pematang Pasir dan kebetulan berada di Permatang Pauh inilah , maka isu menuduh Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat.Jangan perbodohkan orang Melayu.Lihat kampung makam,kampugMelayu Tanjung Tokong,lenyap 51 tahun Umno memerintah, hak melayu tergadai.Kita tahu kerana kita anak Pulau Pinang dan apa yang terjadi.Jangan perbodohkan lagi kita yang selama ini telah tahu tipu muslihat Umno nak perbodohkan bangsa Melayu.Kita percaya orang Permatang pauh telah matang dalam soal ini untuk menilai siapa pengkhianat sebenarnya" disambut dengan laungan Umno pengkhianat,Umno Penipu bangsa Melayu.

Sehubungan dengan itu juga, Dr Mujahid yang juga ahli Parlimen Parit Buntar mencabar Umno berdebat mengenai siapa pengkhianat Melayu di mana-mana tempat selain di Permatang Pauh bagi membolehkan orang Melayu menilai siapa sebenarnya pengkhianat bangsa Melayu.

sumber : wrlr
akira

4 ulasan:

  1. Salam bro akira...

    Nanti di permatang pasir, ada rumah utk bloggers tak?

    Jika ada, emailkan numb person in-charge tu kat saya.

    TQ.

    BalasPadam
  2. Salam Pemburu Syahid.

    Ada atau tidak, belum pasti lagi.. tapi saya akan cuba untuk cari siapa yang in-charge benda nie....
    Insyaallah akan saya usahakan apa yang termampu. Sila tinggalkan alamat email saudara.

    BalasPadam
  3. SYUKRAN YA AKHI.....

    pemburusyahid@yahoo.com

    BalasPadam
  4. salam tuan tanah !

    maaf kan hamba curi tips dari posting ini.

    maaf kan hamba.

    wasallam.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu