Pilihan anda di PRU13

Khamis, 2 April 2009

Kaya Orang Umno Bila Musim Pilihanraya

klik gambar utk besarkan

Kayooo pakcik makcik adik abang......
Banyak betuiii Umno labur duit kat B.Gantang....
Mai dari mana duit tu agaknya....

Kalau masa P044 dulu pun macam tu jugak....
Dengaq kata masa tu tokey ayaq arak sponsor..
alaaa, ayaq yang tin hijau tu, nama apa aku pun taktau..
tak biasa pi belek tin tu..

kali ni tak tau la pulak duit mai dari mana...
mintak-mintak umno bagi duit halal la..
kesian kat orang kampung, makan hasil haram..

2 ulasan:

  1. Tahniah diatas perlantikan Najib sbg Perdana menteri ke 6... Maka dgn ini lengkaplah teori RAHMAN yg diidam-idamkan oleh UMNO. Dengan itu maka akan berakhirlah era pemerintahan UMNO selepas huruf yg ke6(N-Najib) Dlam teori RHMAN tsb.

    Bila akan berakhir??? PRU ke 13.

    Teruskan perjuanga di 2 Bukit 1 Batang. Sesungguhnya perjuangan rakyat baru bermula tetapi perjuangan UMNO sudah tiba ke jurang kemusnahan.

    TAKBIR....

    BalasPadam
  2. Allahuakbar!!!

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu