Pilihan anda di PRU13

Isnin, 27 April 2009

Kenapa PDRM menggunakan kepakaran YAHUDI Israel?

PDRM dikatakan menggunakan kepakaran warga ISRAEL untuk membina sistem komunikasi mereka. Programmer yang bernama Izhak David Naskar yang memegang pasport Israel bernombor 10902695 itu masih merupakan warga Israel. Paling membimbangkan, Izhak bukanlah tentera atau programmer biasa, beliau adalah pakar sistem komputer yang telah memenangi anugerah daipada kementerian Pertahanan Israel. Malah beliau bertanggungjawab membina sistem risikan berteknologi tinggi untuk pasukan pertahanan Israel sekitar 1970 hingga 1987.

Seorang lagi rakan Izhak yang bertanggungjawab membina sitem komunikasi PDRM ialah Ido Scchescter yang memegang pasport Israel bernombor 56626252. Ido pula lebih mencurigakan kerana selaku ahli npasukan yangbertanggungjawab membina sistem komunikasi untuk PDRM bersama-sama Izhak, hingga saat ini beliau masih lagi seorang tentera Israel yang sah dan bukannya tentera pencen.

Apakah yang menyebabkan PDRM mengambil orang2 Israel ini? Adakah kerana terdesak atau didesak? Mengapa tidak diambil programmer2 dari kementerian pertahanan Iran yang sememangnya lebih pakar daripada Israel.

sumber : kliksini

BETUL tak BETUL aku pun tak pasti. Tapi sekiranya betul, aku pun tak tau nak kata apa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu