Pilihan anda di PRU13

Khamis, 16 April 2009

PENANTI - raya lagi kampung aku

Kali ke -3 aku mengundi dalam tempoh tak sampai 2 tahun.
Dasyat...dasyatttttttt.

@jenuh Raya la budak2 kampung aku..
campuq raya posa ngan raya aji dah 5 kali kami raya.

9 ulasan:

  1. jangan syok sangat kawasan penantiumno banyak pengaruh lagi...yang penting kerja kuat

    BalasPadam
  2. budak2 bukannya syok apa..
    dapat upah pasang bendera BN la pak chad jr.
    raya posa n raya aji kutip duit, time pilihanRAYA pun lepa pakat2 cari duit.
    murah rezeki budak2 belah sana.

    BalasPadam
  3. Salam tuan OSPD..
    betui apa yang tuan kata..
    budak2 ni lepa kira duit saja..
    tapi yang syoknya...
    time awai lepa pasang bendera BN lepa siap pakai topeng, malu gamaknya... dapat duit upah, pakat2 pi beli baju PR.

    BalasPadam
  4. bukan kata budak2 saja yang syok.
    tokey2 kedai makan, char koew teow kampung pelet, laksa kampung petani, nasi itik pmtg tok kandu, nasik puyuh guar perahu semuanya tersenyum lebar

    ~guruBAHASAmelayu~

    BalasPadam
  5. wah..syoknya. "kedai kopi tepi masjid" kubang semang tu kena bukak 24jam la..

    BalasPadam
  6. KubangSemangWarrior16 April 2009 8:07 PTG

    Aku pun asal kawasan sana gak. Tapi kena undi utk dun pmtg pasir.
    kedai tepi masjid tu kalau tak silap aku buka 24 jam, tutup ari jumaat.

    BalasPadam
  7. Gerombolan nak letak sapa la agaknya kali ni? Ustaz sepak tong masuk dalam senarai najib agak2..? Tok Jalil sihat..? Mari pecahkan rekod bukit selambau.. kali nie biar 17 calon pulak..

    TmnPauh

    BalasPadam
  8. ho..ho..ust yang sepak tong tu kaa.. mana ada dah..kan dia dah masuk sekali dalam tong najis tu...busuk sampai kat bk gantang nieee...

    TAK KU BULOQ BN

    BalasPadam
  9. DAPAT MEE SEGERA NAMPAKNYA DUN PENANTI.
    MERIAH LA TEMPAT KORANG NANTI.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu