Pilihan anda di PRU13

Khamis, 16 April 2009

Zambry dan 6 exco bebas


Mahkamah Persekutuan sebentar tadi mambatalkan keputusan speaker Perak, Sivakumar menggantung Zambry dan 6 exco.

@nampaknya keputusan speaker sudah mampu dicabar. kepada tuan2 speaker di negeri lain, anda kena hati2. exco dah boleh bawak anda semua ke mahkamah.

@Pakatan Rakyat kesal kerana mahkamah campurtangan dalam urusan DUN

5 ulasan:

  1. --WANG BOLEH BELI ORANG SEKARANG--16 April 2009 1:10 PTG

    rakyat dah boleh agak benda ini akan terjadi.
    sekrang sudah terbukti.

    BalasPadam
  2. Ramai yang berpelajaran tapi sanggup ditarik hidung macam LEMBU.

    BalasPadam
  3. Allahyarham Hakim Tun Sufian pernah berkata jika beliau ditanya semasa berada di luar negara mengenai kehakiman, beliau rasa malu untuk menjawab sebagai rakyat malaysia.

    BalasPadam
  4. Jangan Putus asa, Tadi Hakim kata prosedur penggantungan je yg salah.

    So bila dewan bersidang, Sultan Kesayangan Rakyat Perak Approve Persidangan, masa tu la kuasa speaker yang sebenar dalam dewan.

    Nak gantung-gantung lah.....Kita lihat siapa yang kena?

    BalasPadam
  5. hakim bolih di beli untuk umno saja!!.badan keha
    kiman udah rosak.bermula zaman mamak kuty. kita lihat siapa yang terjerat.

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu