Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 18 April 2009

PENANTI - Najib kata membazir Hishamudin Rais kata apa?

Najib kata PRK Penanti membazir, sekarang kita baca Hishamudin Rais kata apa.
Sumber : Tukar Tiub

Rakyat amat suka dengan pilihanraya kecil - PRK.

Ketika PRK berjalan banyak projek masyuuuk.

Ketika PRK berjalan perniagaan tempatan menuai.

Ketika PRK berjalan banyak rumah boleh disewakan.

Ketika PRK berjalan hotel di sekitar kawasan penuh.

Ketika PRK berjalan anak muda dapat kerja pasang bendera.

Ketika PRK berjalan banyak ada kenduri.

Ketika PRK berjalan anak kanak akan berpesta.

Ketika PRK berjalan Balak dan Minah dapat bertemu.

Itu pasal rakyat selalu berdoa agar YB mereka mati empat bulan sekali.

2 ulasan:

  1. 100% setuju.

    BalasPadam
  2. CADANGAN NAK JIMAT BELANJA PILIHAN RAYA.
    1. Jangan adakan serentak Hari Penamaan Calun

    Sesiapa yang berminat nak jadi calun,hanya perlu ambil borang,isi,pastu serahkan,bagi tarikh tutup untuk serah borang.Bagi la masa yang sesuai,tak perlu masa dan tarikh yang sama.
    Rasionalnya:Penyokong tak perlu berarak ramai2,polis pun tak payah susah2 nak pi berkawal,depa boleh buat kerja lain.

    2. Ceramah Umum Tidak Di benarkan.
    Sediakan waktu yang cukup dan sama banyak kpd mana-mana calun yang bertanding berkempen melalui saluran TV.Semua orang duduk rumah tengok TV,duit tak habis,ujan panas tak kena,polis pun rilek,yang mana jenis panas baran tu,tak puas hati,hentak ja TV kat rumah tu,kaki pukul pulak boleh pukul TV tu kuat2,FRU yang tak puas hati kat TV,sediakan pipe ayaq depan TV..stanby nak lepas gian,semboq ja kat TV tu..kah…kah..kah..

    3. Mengundi pulak guna SMS mcm undi Akademi Fantasia tu,setiap pengundi perlu daftar no telefon shj,supaya tak berlaku undi lebih dari sekali.Taip UNDI (parti yg di sokong) hantar ke nombor………….(password yg sama diberi kpd wakil2 parti yg bertanding).
    FRU tak payah kluaq,pengundi duduk rumah,calun pi la makan angin kat mana2,sampah2 poster,banner,bungkus2 kacang,semua takdak dah.Jalan dah tak sibuk,karan pun boleh jimat,minyak keta tak kena isi,mata pun tak kena berjegel siang malam.Aman,tenteram ja..

    JGN KALUT,PIKIAQ PELAN-PELAN,AKU BUKAN PAKSA SURUH BUAT MCM TU,DAH TAKUT MEMBAZIR,KENA LA CARI SATU KAEDAH MCM MANA NAK ELAK…BUKAN BERCAKAP SAJA

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu