Pilihan anda di PRU13

Sabtu, 11 April 2009

Mamat lidah bercabang tunggu pinangan.

KOTA BAHARU: Anggota Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali menunggu ‘pinangan’ daripada pimpinan Umno, untuk membolehkan beliau kembali menyertai parti yang pernah dianggotainya sebelum dipecat tujuh tahun lepas.

“Saya tidak akan meminang Umno, kecuali Umno yang meminang saya. Hingga kini saya tidak ada ilham lagi (bila ia akan berlaku),” katanya kepada pemberita ketika ditanya kedudukannya sama ada mahu mengekalkan status sebagai anggota Parlimen Bebas atau ingin kembali semula kepada Umno.

“Saya akan timbang semasak-masaknya terlebih dahulu kerana sebarang keputusan yang dibuat secara tergopoh-gapah akan menyebabkan seseorang cepat jatuh,” katanya selepas merasmikan mesyuarat agung tahunan ke-7, Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) di sini, hari ini.

Beliau sebelum ini membayangkan akan membuat ’satu kejutan’ terhadap senario politik dan menunggu bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad melakukannya terlebih dahulu.

http://www.bernama.com

Dasar manusia tak kenang budi.
Dasar manusia lidah bercabang.
Tak payah tunggu pinangan.
Kalau berani letak jawatan, kita serah pada rakyat.
Biar rakyat yang tentukan.

2 ulasan:

  1. Aku Benci Parti Chap Tong Taik (UMNOLAH)11 April 2009 pada 4:26 PTG

    Tok Heng tok heng... bila lah kau nak bertobat..?? asik2 melompat... kang patah kaki kang dah tak boleh melompat baru tau.... aku doakan kau tok heng kena stroke kalu kau lompat masuk parti tong taik tu (umnolah)... biar ada prk kat Golden Sands....

    BalasPadam
  2. Entah kenapa, aku lak yang kecewa ko tak jadi mentri.......

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu