Pilihan anda di PRU13

Rabu, 22 April 2009

PENANTI - SPR semakin sasau

PUTRAJAYA: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan mengumumkan mengenai kedudukan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) kawasan Penanti, Pulau Pinang, Isnin ini.

Pegawai Perhubungan Awam SPR Sabri Said berkata Pengerusinya Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof akan membuat pengumuman itu pada sidang media yang akan diadakan pada Isnin ini, jam 10 pagi di Ibu Pejabat SPR di sini.

"SPR yang bermesyuarat hari ini telah membincangkan perkara-perkara berkaitan kekosongan kerusi N.12 Penanti, Pulau Pinang.

"Berkaitan dengan perkara tersebut, sidang media oleh pengerusinya yang sepatutnya diadakan pada Jumaat ini, telah ditunda kepada Isnin depan (27 April 2009) di Ibu Pejabat SPR di sini," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

INI DAH JADI CERITA APA.

SEMAKIN PELIK BIN AJAIB SEJAK BINI ROSMAH JADI PM.

(SPR dah semakin menyerlah sebagai salah sebuah parti kompenen BN)

............................................................................................................

info terkini - SPR dah buat tinjauan di Dewan Maktab Perguruan Tunku Bainun. Berkemungkinan besar pilihanraya akan berlangsung juga, tapi tak tahulah sekiranya bini Rosmah menggunakan kuasanya untuk menidakkan perkara ini.
sumber : dari rakan2 yang berkerja di Maktab tersebut (sumber yang 100% tepat)

1 ulasan:

  1. sebab utama SPR akan mengumumkan keputusan pada hari isnin mungkin kerana Umno dan parti komponen BN, akan bermesyuarat pada hari Jumaat ini sama ada mahu meletakkan calon ataupun sebaliknya. jadi SPR sebagai salah sebuah parti kompenen BN harus menunggu sebelum mengumumkan keputusan.

    hari sabtu n ahad cuti....
    hari isnin boleh laaaaa....
    kah kah kah kah....................

    BalasPadam

Ulasan yang membina dialu-alukan. (kalau nak ulas atau nak hentam aku... sila taruk nama... baru aku boleh respek hangpa... tak tau cara nak tulis nama : hangpa klik kat nama/url dan kasi taruk nama kat situ. bukannya susah pun)

10 ARTIKEL YANG TERDAHULU

Artikel Terdahulu